MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

TERESSA KOK MULUT LONGKANG

0
Jika Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok telah menyerahkan surat saman berjumlah RM10 juta terhadap bekas pembantu peribadinya, Tony Tan, kini tiba giliran Tony Tan pula yang menyerah dan mengemukakan dokumen yang didakwa bukti penyelewengan Kok kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

"Saya ke sini (pejabat SPRM) untuk memberi bukti kepada SPRM berhubung (dakwaan) penyelewengan tersebut selain untuk membersihkan nama saya," kata Danny Leong Eng Tiom kepada pemberita selepas menyerahkan dokumen tersebut di pejabat SPRM.
   
Bekas pembantu peribadi Kok, Tony Tan turut mengemukakan dokumen yang didakwa bukti mengenai penjualan ‘patung kung fu’ menjelang PRU13 oleh bekas majikannya itu untuk tujuan dana DAP.
   
Leong menerima surat saman itu baru-baru ini kerana mempersoalkan dana kutipan untuk kempen DAP pada PRU13 lepas berjumlah RM186,000 didakwa diselewengkan oleh Kok.    

Presiden Pertubuhan Minda dan Sosial Prihatin Ramesh Rao yang turut hadir mendakwa pihaknya mempunyai 10 lagi bukti penyelewengan dilakukan oleh lima pemimpin PKR dan lima pemimpin DAP.
   
"Kita masih mengumpulkan bukti yang betul-betul lengkap sebab mereka (PKR dan DAP) boleh 'spin' jika kita beri bukti yang tidak lengkap kepada SPRM.

Oleh itu, selepas ini bersedialah kepada pemimpin PKR dan DAP yang akan ditelanjangkan hasil penyelewengan mereka selama ini

 TONY TAN DI SPRM

KENA INGAT ASAL USUL - TERESA 


MULUT JANGAN CELUPAR!!!

0 comments: