MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

RAMADHAN 1431 YANG INDAH

0
salam..
walaupun agak lewat mengemaskini blogs ini namun ianya bukan penghalang untuk menyimpan segala maklumat aktiviti dalam blogs ini...banyak aktiviti bergambar di upload dalam facebook personel saya SUHAIZAN HAJI NOH (kota_sakti@yahoo.com.my).
namun bagi saya ramadhan kali ini memang meriah dan penuh bermakna buat saya..dan saya sentiasa berdoa agar saya mampu ketemu ramadhan ini pada tahun akan datang dengan keceriaan , kesihatan dan kemakmuran dengan rezeki yang berlipat ganda...InsyaAllah....penuh syukur dan redha...

seperti kelaziman saya terus menerus menganjurkan konvoi singgah sahur dun Asahan dan program ini telah menjadi identiti pemuda untuk dun Asahan ditambahlagi dengan bantuan penuh dari YB Datuk Haji Abd Gahfaar Haji Atan menaikkan semangat pemuda untuk berbakti dengan masyarakat...dan program ini tambah bermakna apabila disertai oleh YB Datuk R Peruma Adun Asahan..

Program ini telah diadakan pada 20 Ogos 2010 bermula jam 10.00 malam di masjid batang melaka sehingga jam 4.00 pagi di masjid kampung Asahan..sebanyak 40 buah kereta telah turut serta dalam program ini...
tahniah dan terimakasih pemuda dun dan puteri dan terimakasih kepada semua yang menjayakan program ini.....Alhamdulillah....

0 comments: