MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

PARLIMEN BUBAR 030413

0

Assallammualaikum dan salam perjuangan..

Tepat jam 1130am pagi semalam pada 03 hb April 2013 Yab DS Najib telah membuat pengumuman utk membubarkan parlimen setelah mendapat perkenan daripada Yang Dipertuan Agung Malaysia.

genap 4 tahun yab ds Najib menjadi perdana menteri malaysia..satu tempoh yang telah berjaya menjadikan malaysia terus maju dan berjaya membela rakyat Malaysia..

idea gagasan 1Malaysia dan transformasi telah melonjakkan nama Malaysia sebagai sebuah negara maju dan berdaya saing dipentas dunia..

ini memberi tamparan hebat kepada pembangkang yang tidak putus2x memfitnah dan mengeji kepimpinan BN di negara kita..pemberian BR1M dianggap rasuah dan ibarat memberi makan kepada haiwan adlh bukti kebodohan para pembangkang utk menilai kerja kuat BN utk rakyat..

kita rakyat yg setia pada negara harus kerja kuat utk memastikan kemenangan 2/3 BN di parlimen hasil dari pentadbiran yg cekap dan terpuji oleh pemimpin BN kini..

Gendang perang telah dipalu...Jom berjuang utk kemenangan BN demi Agama Bangsa dan Negara....

0 comments: