MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

JANGAN JADI AGEN PEROSAK BN

0
Pergerakan Pemuda UMNO Dun Asahan mendesak S Vell Pari anak kepada Presiden MIC Samy Vellu memohon maaf di atas kenyataan beliau tempohari yang menuduh UMNO sebagai pembunuh politik yang memecahbelahkan komponen Barisan Nasional.Dan juga meminta T Mohan agar sentiasa turun padang untuk melihat sendiri dan menyelesaikan masalah pemuda MIC dan kaum India.Pemimpin muda MIC seharusnya jangan banyak cakap tetapi sebaliknya perlu banyak bekerja dan berbakti untuk rakyat.
Mereka sepatutnya menumpukan usaha untuk menyelesaikan masalah dalaman MIC supaya parti tersebut terus kukuh dan relevan untuk masyarakat india.Mereka seharusnya menjadi penganalisis politik yang realistik dan mengakui semua kemenangan calon MIC adalah hasil kerjasama yang kukuh diantara parti dalam komponen Barisan Nasional.
Hubungan kami dengan YB Datuk R Perumal tetap erat dan saling bekerjasama selama ini. Keharmonian 1 Malaysia tetap terpancar jelas di Dun Asahan. Kenyataan S Vella Pari ini telah menimbulkan satu suasana yang tidak selesa dikalangan pemimpin pemuda umno khas nya di Dun Asahan kerana pemimpin UMNO disini boleh menerima MIC sebagai Adun dan sentiasa mempertahankan keharmonian BN di dun Asahan. Dan kami memberi amaran kepada mana-mana pemimpin parti komponen jangan sekali-kali mencabar kesetian dan semangat setiakawan UMNO tetapi sama-sama berfikir dan berusaha memantapkan BN supaya terus diterima pengundi.

SUHAIZAN BIN HAJI NOH
PENGERUSI PENYELARAS
PERGERAKAN PEMUDA UMNO DUN ASAHAN
KOMEN BLOGGERS TENTANG S VELLA PARI

0 comments: