MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

MANDAT PERJUANGAN

0

Assallammualaikum dan salam perjuangan..
Saya mengucapkan terimakasih kpd rakan2x yg terus mencalonkan saya sebagai pengerusi GB4B Kaw AlorGajah bagi sessi ini..Saya amat terharu dan bersyukur dgn Allah swt diatas segala galanya..
Apa yg berlaku adalah satu transformasi positif dlm belia 4B kerana belia kita telah menjadikan GB4B sebagai platform terbaik utk memajukan diri dan bersedia sbg pemimpin yg berkarisma dan berwawasan.
Inilah evolusi GB4B AG yg berjaya saya lakarkan disepanjang orintasi saya di AG dari hanya sebuah pertubuhan belia yg lesu dan hanya memenuhkan dan meramaikan ahli dlm sesebuah program tetapi kini sudah berani kehadapan utk menawarkan diri sebagai pemimpin yg bermaruah dan futuristik.Kita telah berjaya menjadi aset yang berharga dan menjadi sekolah belia yg berkualiti dengan melahirkan pemimpin belia yang esklusif dan berwawasan.
Janganlah lupa disamping berkempen dan menawarkan diri janganlah sampai kita memijak atau memfitnah pihak lain kerana ini amalan pembangkang iaitu Pakatan Rakyat tetapi kita selaku persatuan belia yg dominan dgn BN harus sedar dan insaf bahawa masa kini adlah utk bersatu dan mengumpul kekuatan BN.
Semaikanlah semangat perjuangan harmoni agar kita mampu mengangkat martabat belia sebagai ejen pembangunan dan ejen penyatuan di kawasan AlorGajah.
Saya bersedia menawarkan diri sebagai pengerusi kawasan GB4B Alor Gajah dgn mengekalkan jawatan dan menerima dengan hati terbuka walaupun pencabar saya sendiri adlh sahabat baik saya sendiri..
GB4B adalah keluarga yg besar ibarat air yg dicincang tidak akan putus..
Wahai sahabat teruskan perjuangan dan jgn siasiakan usia muda kita dengan emosi dan sikap merendahkan org lain dan terlalu memandang negatif sesebuah perkara hingga lupa konsep Suci Dalam Debu..dan kita harus bijak menilai dan membezakan antara benar dan yg palsu dlm hidup kita.
Sabar dan teruskan usaha murni kita demi pembangunan bangsa dan negara sejajar dgn tuntutan agama..
Saya SUHAIZAN HAJI NOH menawarkan diri utk mengekalkan jwtn pengerusi GB4B Kaw Alor Gajah..
Sekian terimakasih...

0 comments: