MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

DEMONTERASI SILAT DI TASIK TITIWANGSA....SEMANGAT JUANG

0
Assallamualaikum dan salam perjuangan

Alhamdulillah pada 8.11.2014 (sabtu) yang lepas di Tasik Titiwangsa saya bersama rakan rakan perguruan seni silat kota sendeng telah berjaya memenuhi jemputan dari perguruan panji RIA malaysia untuk mengadakan persembahan silat sempena Majlis Penganugerahan Selempang Waris dan Pengkhataman Silat Panji RIA Malaysia.

sebanyak 11 persatuan silat menyertainya dan mempersembahkan silat perguruan masing-masing.. Alhamdulillah perguruan kami telah mendapat anugerah persembahan tangan kosong terbaik dan mendapat anugerah persembahan terbaik keseluruhan dalam majlis tersebut.

lagi bertambah manis saya , kekanda amin dan kekanda rahim dianugerahkan selendang silaturrahim perguruan panji RIA dan saya sendiri dianugerahkan tokoh Silaturrahim persilatan..begitu juga Siti Salbiah dan Erin dikurniakan selendang serikandi oleh perguruan panji RIA.

Semuga ukhuwah ini akan berterusan dan dilindungi Allah SWT..amin





0 comments: