MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

PROGRAM CERAMAH MAAL HIJRAH 1430

0
salam.
saya mengucapkan terimakasih kepada rakan-rakan dan pemduduk kampung kerana telah hadir dalam ceramah maal hijrah 1430hijrah malam tadi di madrasah kampung Abbey..sememangnya sikap kelupaan saya menyediakan pennceramah pada malam itu amat saya kesali..saya memang amat terlupa untuk menyediakan penceramah pada malam itu walaupun peruntukan telah saya sediakan.namun semuanya ada hikmahnnya dan tauladan tersendiri.saya telah menjemput ustaz azam untuk memberi ceramah di surau saya tersebut.
Alhamdulillah..ceramah berlangsung dengan baik dan jayanya..selepas ceramah kami makan bubur lambuk..
semuga kampung saya mendapat rahmat dan berkat dari Allah SWT.

0 comments: