MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

KARNIVAL JASIN

0
MAKLUMAN AKHBAR
MAJLIS SAMBUTAN ULANGTAHUN KE DUA
MAJLIS PERBANDARAN JASIN
Majlis Perbandaran Jasin akan mengadakan Majlis Sambutan Ulangtahun ke duanya bermula pada 5 Mac hingga 15 Mac 2009 , dengan kerjasama RTM Melaka dan MARA Negeri Melaka. Majlis Pelancaran ini akan dirasmikan oleh YAB Datuk Seri Haji Mohd Ali bin Mohd Rustam , Ketua Menteri Melaka pada 5 Mac 2009 jam 10.00 pagi di Dewan Alamanda ,Jasin.
Antara acara-acara menarik yang akan berlangsung ;
1. Perasmian Pelancaran Rancangan Tempatan Daerah (RTD) , Karnival Usahawan MARA Daerah Jasin dan Karnival Gegau Melaka fm pada 5 Mac 2009.
2. Malam Gema Puisi pada 6 Mac 2009 jam 8.00 malam hingga 11.00 malam bertempat di Stadium Jasin bersama artis jemputan Ramli Sarip dan Kopratasa.
3. Pelancaran Tabung Kemanusiaan Gaza Palestin.
4. Karnival Gegau Melaka fm bersama artis jemputan diantaranya , Misha Omar , Allycats dan Meet Uncle Husin.
Objektif Karnival adalah seperti berikut: -

1. Sebagai program tahunan untuk menyambut Ulangtahun Majlis Perbandaran Jasin.
2. Memberi peluang kepada warga Jasin mengetahui wawasan pembangunan Jasin
3. Mempromosi produk-produk usahawan dan peluangniaga di daerah Jasin.
4. Memberi peluang kepada Majlis Perbandaran Jasin untuk merapatkan hubungan dengan warga daerah Jasin disamping memperkukuhkan intergasi antara kaum di daerah Jasin khususnya dan negeri Melaka amnya.

0 comments: