MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

KURSUS KOMPUTER ANJURAN K EKONOMI

1
SAYA DI SINI JUGA MERAKAMKAN SETINGGI-TINGGI PENGHARGAAN DAN TERIMAKASIH KEPADA K EKONOMI DARI JABATAN KETUA MENTERI MELAKA KERANA TELAH SUDI MENGADAKAN PROGRAM KURSUS ASAS KOMPUTER DI KAMPUNG SAYA.



KLIK DISINI UNTUK BERITA LANJUT.http://kampungabbey.blogspot.com

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah menggunakan kemudahan ini untuk orang ramai. Tetapi saya ingin bertanya berkenaan unit komputer di Balai Raya Dun Bukit Asahan. Yang diketahui terdapat beberapa unit telah diberikan untuk penduduk di kawasan dun tersebut. Baru-baru ini saya dimaklumkan bahawa pihak penjagan unit komputer tersebut telah menjalankan satu bentuk perniagaan terhadap kemudahan kerajaan tersebut. Yang mana mereka menjalakan seperti cybercafe dan meminta bayaran dari pengguna. Sedangkan ianya wajib diberikan percuma untuk kegunaan masyarakat sekita dun tersebut. Sila siasat hal ini sebelum tindakan diambil dan yang paling penting sekiranya ia menjalankan perniagaan sepeti itu mereka harus memiliki sijil daftar syarikat dan lesen majlis daerah. Kami sedang memerhati operasi mereka. Saya rasa anda layak untuk menasihati mereka agar hentikan segera operasi sebegitu, dan buka sepenuhnya untuk masyarakat tanpa meminta bayaran.