MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

MESYUARAT PERGERAKAN PEMUDA UMNO BAHAGIAN ALOR GAJAH

0
salam
pada 13 februari 2011 telah berlangsung mesyuarat pergerakan pemuda umno bahagian alor gajah di balairaya parit melana yang dipengerusikan oleh sdr Baharudin bin Abu Bakar selaku ketua pergerakan pemuda umno bahagian alor gajah.
mesyuarat pada malam itu banyak membincangkan program prk merlimau dan rancangan mesyuarat agung caw-cawangan di dalam bahagian alor gajah pada bulan mac nanti..
pemuda bahagian juga komited untuk memastikan pemuda terus sinonim dengan perjuangan bangsa dan umno.banyak juga isu telah diketengahkan untuk memastikan pemuda terus bergerak seiring dengan masa yang bergerak pantas dan laju kini..
kita berharap supaya segala aktiviti dan program pemuda dapat disokong dan dibantu bersama bagi memastikan segalanya berjalan dengan lancar,
pemuda umno bahagian juga akan mengadakan mesyuarat agung bahagian pada 2 mei 2011 seperti yang dirancang..semuga apa yang diusahkan akan membuahkan hasil kejayaan yang diberkati Allah..
TAHNIAH..SHN


0 comments: