MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

TAHNIAH KEPADA PENERIMA DARJAH BINTANG TAULIAH PINGAT KEBESARAN NEGERI MELAKA

0

Salam Perjuangan..

Pada hari ini Melaka amat bertuah kerana menjalankan satu majlis rasmi penganugerahan Darjah Tauliah Bintang dan Pingat Kebesaran Negeri Melaka bersempena dengan Hari Jadi TYT negeri Melaka.

Majlis telah bermula dengan gilang gemilang dengan majlis rasmi disebelah pagi dan setelah itu majlis penganugerahan sessi 1.

Rakyat akan merasa bangga dan merasa bertuah duduk di Melaka apabila segala sumbangan mereka kepada negeri diiktiraf dan dianugerahkan tanda kebesaran negeri Melaka. Usaha ini akan memberi impak yang besar kepada pembangunan dan kemakmuran negeri Melaka.

Tahniah kepada rakan rakan setiap orang yang mendapat penganugerahan dari kerajaan Melaka daripda darjah kebesaran hinggalah ke pingat khidmat lama.

Semuga usaha kita memajukan Melaka akan dilipatgandakan dan semua usaha kita ini akan mendapat lindungan dan naungan Allah selamanya..

Tahniah Melaka

We Luv n We Protect..





0 comments: