MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

ZIARAH SYEIKH ABDULLAH SANI KIAI HAJI HASHIM BAKRI JOHOR

2
Assallammualaikum wmt wbt dan salam perjuangan

Alhamdulillah telah berjalan dengan baiknya majlis ziarah terhadap Guru Syeikh Abdullah Sani Kiai Haji Hashim di kediamannya di Bakri Johor.

Banyak pengalaman dan nasihat yang diberi untuk sama sama kita memperbaiki dan memberi semangat untuk anak anak gelanggang silat kg Abbey menjadi lebih berjaya dan konsisten dalam perjuangan memartabatkan persilatan Melayu di dewasa ini.

Terimakasih diucapkan kepada Guru Syeikh Abdullah Sani kerana menerima kunjungan kami dan terimakasih juga tahniah kepada anak anak perguruan seni silat kota sendeng gelanggang kg Abbey kerana meluangkan masa untuk bertemu dan bermesra denga guru tua ini.

Tahniah

TERUSKAN PERJUANGAN..








2 comments:

Unknown berkata...

As salam. Mohon bantuan. Nak tanya alamat rumah sheikh Abdullah sani ... nak timba ilmu apa yg patut

nurzulfakar berkata...

salam
bole ke bakri muar johor..sekiranya dari jalan baru tu sila masuk ke persimpangan ke-8 sebelah kanan dan terus jumpa petronas dan kehadapan sedikit sebelum jumpa traffic light sebelah kiri rumahnya..
dan paling mudah setiap sabtu dan ahad bole ke perkampungan hang tuah duyong beliau ade dirumah jebat..bole berjumpa dengan beliau disana