MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

SEMBANG SEMBANG BERSAMA PEMIMPIN DI KG BUKIT SENGGEH BARAT

0

TAHNIAH kepada pemuda UMNO kg bukit senggeh barat dan umno juga belia kerana berjaya mengadakan program sembang sembang bersama pemimpin tempatan. terimakasih jua kepada YB Datuk Perumal kerana meluangkan masa bersama sama pemuda untuk bersembang sembang semasa sessi rehat ketika berlangsung 7 sebelah bola sepak di caw tersebut.

razani pengerusi penyelaras umno juga turut sama dalam sembang sembang ini membawa hasrat untuk penyatuan dan pengukuhan silaturrahim dalam dun asahan. umno mempunyai komitmen yang tinggi untuk bersama pemuda dan belia dalam pembangunan dun asahan.

yb datuk perumal juga menyeru kepada semua belia dan pemuda agar bergading bahu dengan beliau untuk memajukan dun Asahan.sentiasa bersama BN untuk memastikan legasi BN terus kekal di dun Asahan. beliau juga berikrar akan terus menerus berjuang untuk memajukan dan dun Asahan dari aspek fizikal mahupun kerohanian. walaupun beliau dari parti komponen BN iaitu MIC tapi kehendak dan keperluan rakyat di dun asahan akan cuba disempurnakan.

saya selaku pengerusi penyelaras pemuda UMNO dun Asahan berharap agar program sebegini akan dapat diteruskan dan diberi bantuan oleh kerajaan bagi memastikan pemuda dan belia makin hampir dengan pemimpin dan ini akan menimbus segala jurang diantara pemimpin dan pemuda.kita semua tahu bahawa belia dan pemuda adalah pewaris perjuangan bangsa dan semangat dan pewaris ini harus digilap untuk terus menerus bersama BN dan memastikan segala janji dan monifesto mesti terlaksana dan dikota.

tahniah diucapkan kepada pemuda dan umno kg bukit senggeh barat kerana berjaya mendapat peruntukan untuk membaiki padang dan tiang gol bola sepak ada tengahari itu daripada yb datuk Adun kawasan.

TAHNIAH DAN SYABAS BN
BELIA BERGERAK GEMPURRRRRR

0 comments: