MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

Mengembalikan Semangat Yang Hilang

0
Assallammualaikum dan salam perjuangan..

Alhamdulillah dari masa kesemasa kita terus mencari sebab dan semangat untuk meneruskan perjuangan persilatan yang telah lama aku tinggalkan..bukan tinggalkan kerana kecewa atau ingin melupakan tetapi kerana rindunya pada yang tiada amat sedih dan pahit..

Bukan niat dan tidak terniat langsung nak melupakan segala kenangan tersebut kerana kenangan itulah yang menjadi penguat semangat dan pengubat rindu pada yang tiada..sememangnya kita menerika takdir Allah namun kerana kita insan dan tiada daya upaya melainkan Allah jua yang mengatur segalanya..

Menjadi Sumber Inspirasiku selama ini...cinta sampai jannah

Abah dan emak..saya akan teruskan perjuangan ini yang selama ini menjadi nadi kehidupan keluarga kita..sebagai penerus semangat abah dan atok said..apa pun yang ade perlu ditruskan setakat mana termampu supaya ianya tidak teros tenggelam diarus zaman..


 














Bersama kita mengembalikan semangat yang telah tiada

 


bersama anak2 gelanggang yang masih ade sebagai teras perjuangan






pewaris perjuangan persilatan ATOK HAJI NOH..semuga minat siddiq pada silat akan berterusan..bukan nak jadi pesilat negara tapi cukuplah rasa cinta dan sayang pada warisan persilatan bangsa kita...



0 comments: