MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

GOTONG ROYONG PEMUDA UMNO BAHAGIAN AG MEMASANG BENDERA

0

gotong royong ini bermula dari jam 2.00 petang sehingga 10.00 malam pada 26 Oktober semalam.ini adalah sebagai persiapan untuk program @ majlis perasmian bangunan UMNO bahagaian Alor gajah di pekan selandar. jentera pemuda yang diketuai oleh man toron telah diamanahkan untuk memasang bendera dari sempang machap air pasir sehingga bulatan di pekan selandar di kiri dan kanan jalan. bermula dekorasi bendera di pejabat UMNO bahagian AG sehingga dikiri dan kanan jalan.
walaupun dipertengahan program pasukan kami terpaksa menghentikan kerja kerja pemasangan bandera kerana hujan lebat dan masalah kayu yang kurang..tetapi setelah hujan program dijalankan sehingga malam..
terimakasih kepada rakan rakan pemuda yang hadir dan telah bersama sama menunjukan komitmen untuk membantu melancarkan program pada hari tersebut.
tahniah kengkawan semua....HEBAT PEMUDA UMNO AG

0 comments: