MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

KOBERA DUN ASAHAN - TAHNIAH

0

KOBERA @ Koperasi Bela Rakyat adalah salah satu cara untuk kerajaan membantu rakyat miskin dalam sesebuah dun dengan pegangan saham yang dimiliki oleh mereka..kerajaan menyalurkan bantuan sebanyak RM 30k untuk menggerakkan koperasi ini. Tahniah diucapkan kepada barisan JK penaja koperasi kobera peringkat dun Asahan kerana berjaya menubuhkan koperasi ini dan dimaklumkan dimelaka hanya dun Asahan dan dun Sg Rambai sahaja yang berjaya menubuhkan koperasi sebegini.
Geran RM 30k ini perlu digunakan sebaik mungkin supaya objektif penubuhan kobera ini dapat dicapai dan dilaksanakan dengan baik. Koperasi perlu mempunyai kemahiran atau kepakaran tersendiri dalam menjalankan sesebuah perniagaan dan jabatan atau agensi kerajaan perlu membantu menjayakan koperasi ini. Kami barisan pemuda amat berharap agar kobera ini menepati objektif dan telus dalam membantu rakyat dun Asahan.
terimakasih kepada YB Datuk Wira Hj Abd Ghafaar Atan dan YB Datuk R Perumal di atas pelancaran kobera ini diperingkat dun Asahan....TAHNIAH.

0 comments: