MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

22/03@Mesyuarat Agung PIBG Sek Keb Nyalas

0

Assallammualaikum dan salam perjuangan..

Perjalanan diteruskan dengan menghadiri mesyuarat agung PIBG Sek Keb Nyalas..pertama kali dalam hidup ini saya hadir dalam mesyuarat agung PIBG.

tahniah kepada PIBG Sek Nyalas dan pihak pengurusan Sek Keb Nyalas kerana berjaya mengadakan mesyuarat agung pada tahun ini.

kehadiran ibubapa juga amat memberangsangkan kerana masing2x tahu bahawa hubungan erat antara ibubapa dan guru adalah penting utk sama sama bekerjasama dan saling bantu membantu utk sama sama meningkatkan prestasi pembelajaran sekolah anak2x.

dan saya juga amat terharu kerana dilantik sebagai YDP PIBG sek Nyalas dan ini adalah satu penghurmatan buat saya..InsyaAllah saya akan cuba galas amanah ini dengan setakat mana yg saya mampu dan sehabis baik.

terimakasih.

0 comments: