MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

CERAMAH ISU SEMASA OLEH YB DATUK WIRA IR IDRIS HARON

0

Assallammualaikum dan selamat pagi dan Salam Perjuangan...

terimakasih kepada YB Datuk Wira Idris kerana berkongsisama maklumat terkini tentang keadaan semasa politik tanahair.. banyak perkara baru yang diketahui hasil pendedahan okeh yb datuk wira tentang tugas dan peranan kerajaan dlm menjaga kebajikan rakyat dan kestabilan negara..
kaitan sejarah dan misi kerajaan amat rapat kerana keharmoniaan dan kestabilan negara bukan mudah utk dibina sebaliknya melalui proses pematangan pemikiran masyarakat yg lama dan berpengalaman.
kita tidak seharusnya memandang mudah segala apa yg terbina sekarang ini sebaliknya kepayahan itu tersorok dek keamanan negara yang menjadi contoh kepada negara lain..malaysia sebuah negara majmuk dan mengekalkan identiti bangsa masing masing tapi mampu menjadi sebuah negara bangsa yang bersatu dan harmoni dibawah konsep perkongsian yg adil dan terpelihara..

tahniah pdm Asahan..dan tahniah semua yang menjayakannya...
terimakasih...

0 comments: