MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

CABARAN YANG HEBAT UTK RAKYAT MALAYSIA

0

salam perjuangan Assallammualaikum..

pencerobohan bersenjata di Lahad Datu yang berlaku baru baru ini adalah satu cabaran utk rakyat Malaysia kekal bersatu dan setia dibawah satu payung iaitu Malaysia.. walaupun wujud provokasi dan komen melampau dari puak yang tidak sedar diri atau yang tidak pernah bersyukur dengan keamanan negara namun kita kekal utuh dengan perpaduan negara kita dibawah pentadbiran BN.

keluarga Kiram sepatutnya sedar menyelesaikan masalah ini dgn pasukan bersenjata bukan satu penyesaian yang bijak tetapi bila kita berfikir dgn akal yg waras sudah tentu ada udang disebalik batu kenapa mereka mengangkat senjata utk menuntut wilayah Sabah..banyak persoalan timbul kenapa kiram melakukan tindakan sebegitu tatkala Malaysia ingin menghadapi PRU yg bila2x masa saja akan diumumkan.

org sulu yg menetap disabah tidak menderita apatah lagi di tindas..siapa yang rajin dan ikhlas bekerja pasti akan hidup senang dan mampu pula membantu keluarga sulu di filipina...sayang kepada rakyat bukan meletakkan rakyat dlm huru hara atau mempertaruhkan pengikut setia yang memang tahu kalah dlm pertempuran.

namun kita sebagai rakyat Malaysia harus bersatu dan terus memastikan Malaysia bebas dari ancaman luar dan kita tidak sepatutnya bersetongkol dgn mereka yang khianat dan cuba memporak perandakan negara.

terimakasih kepada kerajaam BN kerana menjadikan negara kita Aman Makmur Stabil..

Allahu Akbar

0 comments: