MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

TAHNIAH YB DATUK WIRA HAJI ABD GHAFAAR ATAN @ADUN ASAHAN

0

Assallamualaikum dan salam perjuangan...

Tahniah dan terimakasih kepada semua pengundi dan jentera PRU di dun Asahan kerana telah memberi kemenangan kepada calon Barisan Nasional dari parti UMNO iaitu Datuk Wira Abd Ghafaar Atan (DWAGA).
Alhamdulillah segala puji bagi Allah kerana kemenangan ini adalah kemenangan untuk semua selepas 25 tahun Dun Asahan berada di bawah parti komponen MIC namun kini telah berjaya mendapat calon UMNO iaitu anak tempatan dun Asahan.
Kemenangan DWAGA telah menyuntik semangat untuk memastikan UMNO terus menjadi tunjang kepada kekuatan dan kestabilan politik negara. kita seharusnya sedar dan bersyukur kerana keamanan dan kemakmuran negara kini ini adalah hasil dari kebijaksanaan dan kematangan BN dalam memerintah negara..sehingga kini pun rakyat masih bebas untuk menghentam dan membuat demonterasi memprotes kerajaan dan ini berlaku adalah kerana keterbukaan kerajaan untuk memastikan rakyatnya benar benar bebas dalam negara ini. Ini menunjukkan kematangan dan keikhlasan kerajaan BN dalam mentadbir negara.
Kami selaku barisan pemuda dan belia dun Asahan akan cuba sebaik mungkin utk membantu yb dalam memberi khidmat terbaik utk penduduk dun Asahan. Kita akan cuba sedaya upaya untuk menjadikan UMNO kekal menjuarai rakyat dan sentiasa bersama rakyat.
insyaAllah segala kepayahan dan getir telah kita lalui bersama utk memastikan UMNO kembali di dun Asahan dan BN kekal menjadi nakhoda di dun Asahan lantas menobatkan dun Asahan kubu kuat BN.
semuga kerjasama yg lebih erat diantara YB dan golongan muda akan terus menerus berjaya dan cemerlang...
Tahniah dan tq YB

0 comments: