MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

Takziah Kepada Rakan Sekampung..

0
YB Adun Asahan juga menziarahi

Bersama YB Adun


Assallammualaikum dan salam perjuangan

Takziah kepada keluarga Allahyarhamah Maryam binti Md Arus iaitu jiran saya di kampung Abbey, keluarga beliau agak rapat juga lah dengan saya kerana sekampung dan kenal mengenali antara satu sama lain. Suaminnya juga Allahyarham Tahir bin Kamat juga merupakan tok mudin moden yang mengkhatankan saya ketika saya di tahun 5 dan anaknya Allahyarham Amin yang muda setahun dari saya yang juga teman sepermainan sekampung dengan saya.
Allahyarhamah juga semasa muda duduk di penempatan estet D davision di Asahan sama dengan emak dan ayah saya dan berhijrah ke kampung Abbey juga pada anggaran tahun yang sama.
Di doakan semuga ruh beliau ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman..amin..

Al fatehah...

0 comments: