MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

Program Jelajah APBN GB4B Negeri Melaka

0
Assallammualaikum dan salam perjuangan

Alhamdulillah GB4B Melaka telah selesai membuat program jelajah kepada semua cawangan yang berminat untuk menyertai APBN pada tahun ini. Ini adalah sebagi salah satu inisiatif GB4B Melaka untuk memberi semangat dan panduan kepada GB4B yang ingin memasuki pertandingan tersebut kategori persatuan belia..

Walaupun belum mendapat sebarang maklumbalas dari Jabatan Belia dan Sukan Negeri Melaka berkaitan pertandingan ini namun persiapan untuk itu akan tetap diteruskan supaya bersedia dengan segala kemungkinan.

Harapan kami supaya tahun ini GB4B mendapat Johan diperingkat negeri Melaka dan terus menjadi Johan diperingkat kebangsaan..

Tahniah semua yang memasuki pertandingan ini dan GB4B Melaka terus komited melahirkan belia belia yang berkarisma dan menepati Transformasi Nasional kita bersama..

Tahniah semua

BERGERAK!!!!!


Program Jelajah APBN GB4B Negeri Melaka telah berlangsung dengan jayanya ke cawangan cawangan yang akan memasuki APBN Kategori Persatuan Belia :-

1) Gerakan Belia 4B Cawangan Padang Sebang
2) Gerakan Belia 4B Cawangan Kuala Sungai Baru
3) Gerakan Belia 4B Cawangan Solok Tangga Batu

Agenda Program:
1) Sessi suai kenal
2) Taklimat cawangan
3) Taklimat dari Ikon APBN Negeri Melaka berkaitan APBN
4) Penyampaian sumbangan
5) Sessi bergambar








0 comments: