MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

PEMILIHAN UMNO - MEMPERKUKUH ATAU MERUNTUH

0





Assallammualaikum dan salam perjuangan

Alhamdulillah syukor kehadrar Illahi kerana dengan limpah kuniaNya dapat kita semua meneruskan kehidupan yang penuh cabaran di muka bumi ini..pelbagai liku liku kehidupan kita tempohi mewarnai kehidupan kita seharian.

Setiap orang dimuka bumi ini mempunyai kisah kehidupan yang tersendiri..mempunyai latarbelakang dan sejarah yang berwarna warni. dan mempunyai pola kehidupan yang pelbagai...ini semua adalah bukti kebesaran dan keEsaan Allah SWT..tidak kira samada orang kafir atau orang Islam kita semua mempunyai cerita yang tersendiri..

Pemilihan UMNO telah berlalu..semua telah mendapat mandat dan amanah daripada semua perwakilan.Yang menang akan terus berkhidmat dan yang kalah akan meredakan kesedihan..Saya mempunyai pengalaman kalah dan menang..kedua dua situasi ini saya sendri merasakan dan melaluinya dengan penuh kesabaran dan istiqamah.





0 comments: