MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

Moga Allah memberi kekuatan dan ketabahan pada Ustaz Kazim.

0

Ustaz Kazim Elias dimaki macai dan anjing oleh Melayu PR!!

1.Kesian Ustaz Kazim Elias sebab dimaki oleh Melayu Pembangkang dengan gelaran macai dan anjing. Nampaknya bukan Umno yang menjauhi golongan agamawan, apabila Umno cuba menunjukkan perubahan, golongan Melayu Zuhud dan Melayu Urban inilah paling kuat menentang daripada mana mana golongan agamawan berada didalam Umno.

2.Bagi Melayu Zuhud dan Melayu Urban, golongan agamawan hanya menjadi hak mutlak untuk pembangkang sahaja seperti Uztaz Azhar Idrus dan lain lain. Tapi jika ada agamawan yang mahu bersama Umno, ianya akan dikeji oleh golongan Melayu Pembangkang dengan gelarai macai, anjing dan munafik.

3.Demi agama bangsa dan negara adalah molek diangkat orang yang berani menegur pemimpin dalam hal pertakbiran negara yg bersandarkan pada agama Islam. Ustaz Kazim memang layak kerana selama ini beliau sentiasa memberi teguran dan pandangan ikhlas beliau kepada pemimpin termasuk pemimpin pembangkang.

Cuba cabaran kali ini lebih berat kerana pasti pihak pembangkang akan mula membuat serangan fitnah terhadap beliau.

Moga Allah memberi kekuatan dan ketabahan pada Ustaz Kazim.

Biar manusia manusia ini menghina, mencari keredhaan Allah adalah lebih baik.

Wallahualam.

0 comments: