MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

PERJALANAN ASPIRASI - HUJUNG MINGGU YANG TENANG

0
Assallammualaikum dan Salam Perjuangan

Salam Aspirasi

Alhamdulillah bersykur kita ke hadrat Illahi kerana dengan limpah kurnianya kita dapat bersama dalam kehidupan dialam fana' ini yang menginginkan kita sentiasa sabar dan tenang walau apa jua keadaan. Segala apa yang kita miliki adalah pinjaman dari Nya dan segala galanya adalah rezeki dari Allah SWT Rabbul Alamin.

Hujung minggu yang santai dan bertenaga dan penuh makna utk kehidupan kita kerana setiap detik dan setiap saat hanya padaNya kita berserah dan berlindung..Auzubillah hi minassyaitoon nirrajimmmm....

Pada hari jumaat bersama dengan YB DWAGA Adun Asahan bermula dari pagi hingga solat jumaat program-tautan-kasih-di-dun-asahan.html bersama YBDWAGA dan solat jumaat yang diimamkan oleh Imam Syarif solat-jumaat-diimamkan-oleh-tuan-imam.html di masjid tuan Nyalas.

Dan sebelah malam majlis suai kenal bersama perwakilan di dun Gadek dan menghadiri Jamuan Hari Raya UMNO Caw Kg Pegoh. Dan pada sabtu malam telah berlangsung mesyuarat UMNO Pekan Alor Gajah dan Jamuan Hari Raya UMNO Caw Pulau Sebang Selatan. Dan pada hari Ahad juga menghadiri mesyuarat UMNO Caw Mantai , UMNO Jelatang , UMNO Kelemak dan cawangan Tuan Ismail Dogol..

Tahniah kepada semua sahabat yang telah berjaya mengharungi mesyuarat agung di cawangan masing masing dan terus dilantik untuk mewarisi kepimpinan di peringkat cawangan masing masing..

Dan malam tadi juga kita telah menghadiri jamuan hari raya UMNO Bkt Sedanan dan ini menyuntik semangat kepada kita semua untuk terus berjuang dan memantapkan institusi pemuda UMNO Bahagian Alor Gajah..

Tahniah Semua
Tahniah Aspirasi..

gandingan baru dan lama

tahniah UMNO dan pemuda BUKIT SEDANAN

pemerhati...

tahniah Tengku

bersama sahabat seperjuangan

0 comments: