MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

PETROL NAIK LAGI

0

Assallammualaikum dan salam perjuangan
Salam Aspirasi

Alhamdulillah bersyukur kita masih lagi hidup dgn aman damai dibumi bertuah ini..Dan kita sama sama inginkan keamanan dan kedamaian ini terus kekal di bumi bertuah ini..

Mutakhir ini isu kenaikan petrol memang menjadi bualan hangat samada parti pembangkang atau parti umno sendiri yg mengkritik lantang keputusan kerajaan menaikkan harga minyak petrol RM0.20 SELITER BERMULA JAM 12.00 PAGI tadi..

Memang rakyat mengetahui petrol akan naik pada masa akan datang tetapi keputusan kerajaan menaikkan minyak terlalu drastik dan terkocoh kocoh..

Keputusan kenaikan harga minyak tidak tepat dan tidak dimasa yang tepat..wrong place and wrong time...selepas pru,  dalam mood raya atau syawal dan yang paling ironinya selepas sambutan kemerdekaan ke 56 tahun. Apatah lagi ketika berlangsung mesyuarat agung umno disetiap caw sedang berjalan..

BN dan UMNO dikritik hebat di media massa dan laman siber..Dan fenomena ini menyentap rasa hurmat rakyat pada PM kita...

Namun apapun berlaku minyak dah naik dan rakyat perlu menanggung segala galanya....

* Di shell durian tunggal berlaku kemalangan kecil ketika berasak asak ingin mengisi petrol malam tadi..

0 comments: