MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

JEJAK KEMBARA KE GUNUNG LEDANG

0
Nama program Jejak Kembara G7 ke Gunung Ledang..anjuran Gerakan Belia 4B Padang Kerbau dan Jejak Kembara G7 dengan kerjasama Gerakan Belia 4B Kaw Alor Gajah dan Bahagian Shabat Belia..
Program telah dirasmikan oleh Sdr Suhaizan Haji Noh Pengerusi Gerakan Belia 4B Alor Gajah..seramai 25 orang menyertai ekspedisi kali ini..bermula di tapak perkhemahan Hutan Simpan Taman Negara di Sagil Johor dengan jangka masa 3jam telah berjaya sampai kepuncak..
selain aktiviti mendaki peserta juga mengadakan sessi burung hati..masakan survival di hutan..sukaneka dan persembahan belantara..
Azman Hj Omar selaku pengerusi program berkata program ini akan diteruskan utk membentuk jati diri dan keyakinan para belia disamping mbentuk semangat setiakawan dan kerjasama dikalangan para belia dan peserta. Mengucapkan terimakasih kpd semua pihak yang membantu melancarkan program ini.
Majlis perasmian telah dirasmikan oleh Sdr Suhaizan dengan gimmik flying fok yang disediakan secara kreatif oleh para peserta..

0 comments: