MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

SAYA TERIMA KEKALAHAN INI SEBAGAI SATU HIKMAH

0
Assallammualaikum dan salam perjuangan

Alhamdulillah..pemilihan pemuda kali ini berlalu dengan baik dan sempurna..tahniah kepada semua petugas dan perwakilan yang telah bekerjasama dalam melancarkan proses pengundian tersebut tanpa sebarang provokasi atau kelemahan pemantauan..

Saya juga mengucapkan ribuan terimakasih kepada semua sahabat set aspirasi yang telah berusaha sedaya upaya untuk memastikan aspirasi diterima oleh perwakilan dan memberi satu gambaran jelas bahawa suara anak muda mula didengari dan perlu diperkasakan.

Saya juga mengucapkan ribuan terimakasih kepada semua perwakilan yang mengundi saya pada hari tersebut.

Jasa kalian amat saya hargai dan kenang dalam sejarah lipatan hidup saya.

Tahniah semua

0 comments: