MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

SEMUGA PEMUDA UMNO DUN ASAHAN MAJU JAYA

0
Assallammualaikum dan salam perjuangan..

Terimakasih saya ucapkan kepada semua sahabat pemuda UMNO yang banyak membantu saya bersama bersama mengharungi segala badai dalam UMNO di dun Asahan..Selama 5 tahun saya menjadi pengerusi penyelaras pemuda UMNO Dun Asahan saya sudah mencuba yang terbaik untuk semua pihak..Dan saya rama amat bertuah kerana dapat bekerjasama dengan rakan rakan di segenap lapisan di dun Asahan dan keseluruhannya..

Banyak yang saya belajar selama 5 tahun saya bersama sahabat semua dan banyak pengalaman baru yang saya dapati dan tidak ada diluar sana. Perjuangan, pengorbanan , kesetiaan , keikhlasan dan setiakawan sentiasa berlegar legar ketika saya menjadi pengerusi penyelaras pemuda UMNO Dun Asahan.

Bersama ketua UMNO Bhgn Alor Gajah iaitu YB DW Abd Ghafaar Atan dan YB Adun ketika itu YB Datuk R Perumal dan Ahli Parlimen Tan Sri Fong Chan On menjadi satu gandingan 1 Malaysia yang memberi impak yang jelas tentang keharmonian dun Asahan. Masing-masing memberikan pembelajaran yang berbeza untuk saya mengenal kehidupan dalam ranjau politik supaya saya sentiasa menginsafi diri dan matang membuat sebarang keputusan.

Apapun situasinya saya mengucapkan terimakasih dan sekalung penghargaan kepada YB Senator Baha selaku ketua pemuda ketika itu yang memberi kepercayaan kepada saya untuk menggalas jawatan tersebut dan sentiasa membantu saya untuk menggerakkan dun Asahan..

Alhamdulillah segalanya kini menjadi kenangan dalam lipatan sejarah saya dan saya sentiasa bersyukur kepada Allah dan berterimakasih kepada semua sahabat yang membantu saya selama ini..Jasa tuan tuan tak terbalas oleh saya..

Pisang emas dibawa belayar 
Masak sebiji diatas peti
Hutang emas boleh dibayar
Hutang budi dibawa mati.....

Kalau ada jarum yang patah
jangan disimpan dalam peti
Kalau ada silap dan salah
jangan disimpan didalam hati

Pulau pandan jauh ketengah
gunung daik bercabang tiga
hancur badan dikandung tanah
budi yang baik dikenang juga...

terimakasih sahabat semua..semuga pemuda UMNO Dun Asahan terus maju jaya..

TAHNIAH SEMUA!!!




0 comments: