MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

SELAMAT BERJUANG ASPIRASI MUDA AG

0

Assallamualaikum dan Salam Perjuangan

Alhamdulillah sehingga artikel ini ditulis operasi kempen Aspirasi Muda AG berjalan dengan baik dan mengikut seperti yang dirancangkan.Dalam konteks perjuangan bangsa ini ketika sentiasa inginkan yang terbaik dengan input dan outpun yang boleh menyumbangkan kearah kemantapan parti dan halatuju yang seimbang diantara duniawi dan ukhrawi. Walaupun belbagai cubaan dan rintangan perlu kita hadapi namun kita yakin dan percaya bahawa dengan keyakinan dan kepercayaan yang tinggi dalam diri sendiri telah membentuk satu prinsip perjuangan yang harmoni dan kekal mantap. Aspirasi sendiri telah menggariskan beberapa peraturan dan sandaran dalam waktu berkempen ini. Pastinya dalam tempoh berkempen ini kita :
1. dielakkan untuk menyentuh hal individu atau mengaibkan orang lain.
2. berikan fakta yang jelas bukan propaganda
3. tolak politik fitnah
4. jgn menjadikan wang sebagai unsur dalam berkempen
5. jangan berjanji tetapi yakin kan bahawa kita boleh bekerjasama demi pemuda
6. jangan ada unsur paksaan , ugutan atau gengstarism
7. hurmati orang dan hurmati idea perwakilan.
Kita ahli pemuda sepatutnya berfikiran lagi kreatif dan ceria dalam menghadapi cabaran  kehidupan selaku orang muda. Kita jangan mudah terpengaruh dan terpesong hanya kerana diberi wang saguhati atau janji janji manis yang tidak kunjung padam.
Aturcara kempen yang dijalankan
1. Pengenalan Aspirasi
2. Memperkenalkan calon Aspirasi
3. Memperkenalkan ketua pemuda dan perwakilan yang hadsir
4. Memperkenalkan calon KP dan barisan seterusnya.
5. Sessi Q n A

Keyakinan kita adalah jelas dan bertekad untuk memenangi pemilihan ini dan memastikan semuanya mengikuti peraturan dan susunatur persidangan kelak.

tqvm

vote4ourfuture
vote4aspirasimuda AG

0 comments: