MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

KUNJUNG HURMAT GB4B MALAYSIA KE ATAS YB KJ

0
Assallammualaikum dan salam perjuangan

Alhamdulillah pada 8 Julai yang lepas telah diadakan pertemuan kunjung hurmat GB4B Malaysia keatas Menteri Belia dan Sukan yang baru iaitu YB Khairy Jamaludin di Menara KBS Putrajaya.

Ini adalah sebagai tanda penghargaan GB4B Malaysia terhadap perlantikan KJ sebagai menteri belia yang baru dan berumur dibawah 40 tahun dan ini mengikut Akta Belia iaitu yang mahukan ahli belia berumur 40 tahun kebawah.

Pemilihan YB KJ adalah satu pemilihan yang tepat dan berasas dan ini memperkukuhkan KPI negara untuk merancakkan lagi pembangunan Belia dan Sukan di negara ini.

3 komponen penting dalam kerajaan cuba merealisasikan Aspirasi orang muda dinegara ini iaitu memperkukuhkan pertubuhan belia , memperkukuhkan institusi politik iaitu pemuda UMNO dan Puteri UMNO dan juga memperkukuhkan Kementerian Belia Dan Sukan Malaysia. dan terbukti bahawa GB4B adalah merupakan NGO belia Melayu yang terbesar dan kukuh dibelakang UMNO.

Semuga perjumpaan dengan YB KJ ini akan menjadi titik permulaan untuk satu perjuangan agenda yang besar demi Agama bangsa dan Negara..

Tahniah YB KJ!!!
Bergerakk!!







0 comments: