MELAYU PERLU BERSATU DAN PERLU BERGANDING BAHU MEMARTABATKAN MARUAH BANGSA , BERANI BERSUARA UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK BANGSA MELAYU TANPA MENIDAKKAN KEBAJIKAN BANGSA LAIN DI NEGARA KITA

TERKINI

TERKINI

TAHNIAH YAB DW IDRIS HARON

0

Assallamualaikum dan salam perjuangan..

Terimakasih kpd YAB Datuk Seri Najib PM kita yang tepat mengumumkan melantik YAB DW Idris Haron sebagai Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Melaka yg baru dengan menggantikan Yg Berbhg Datuk Seri Mohd Ali bekas KM Melaka.

Ini membuktikan YAB DS Najib peka dan prihatin kepada kehendak dan masyarakat utk kestabilan dan kemakmuran UMNO Ngeri Melaka.

Idris adlh seorang pemimpin muda yg berkaliber dan menjadi ikon kpd halatuju dan perjuangan pemimpin belia di negeri Melaka..Aspirasi dan halatuju perjuangan beliau selari dengan perjuangan anakmuda didewasa ini dengan mengangkat suara muda melaka ke persada kegemilangan negri Melaka dengan tagline atau cogankata..Melaka Maju Negeriku Sayang Negeri Bandar Teknologi Hijau dan juga Melaka Negeri Belia..

Saya berharap agar kepimpinan umno diperingkat sayap pemuda puteri wanita dan Umno dalam Melaka itu sendiri menyokong dan membantu DW Idris demi kelancaran dlm pentadbiran umno negeri..

Tahniah dan syabas kepada Yab DW Idris Haron..teruslah memacu negeri melaka ke arah kemajuan didunia dan di akhirat..

0 comments: